biznes-monitor.pl

Blog tematyczny o biznesie, marketingu i finansach.

Biznes

Kilka sposobów, dzięki którym zwiększysz ruch na swojej stronie internetowej!

Kilka sposobów, dzięki którym zwiększysz ruch na swojej stronie internetowej!

Strona internetowa firmy to w wielu przypadkach główne źródło sprzedaży, dzięki któremu możemy trafić do większej ilości potencjalnych Klientów. Samo stworzenie takiej wirtualnej wizytówki jednak nie wystarcza, zawsze konieczne są kolejne działania, dzięki którym witryna będzie bardziej widoczna dla użytkowników Internetu. Estetyczna witryna o pięknej, chwytliwej nazwie to jeszcze nie wszystko, aby pozyskać większą ilość odwiedzających, zainteresowanych Twoją ofertą musisz skupić się na różnych działaniach marketingowych oraz kanałach, dzięki którym uda Ci się znacznie poszerzyć to grono. Jeśli Twoja strona nie przynosi efektów i chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób zwiększyć ruch w jej obrębie – ten artykuł rozwieje Twoje wątpliwości.

Pozycjonowanie stron WWW i inne sposoby na zwiększenie ruchu w witrynie

Pozycjonowanie stron internetowych to taktyka, o której słyszał chyba każdy. Nie każdy jednak wie, na czym ona polega. Spieszymy zatem z wyjaśnieniem, bo jest to metoda niezwykle ważna i efektywna, z której powinna skorzystać każda firma, chcąca trafić do większej ilości odbiorców. Pozycjonowanie stron WWW to szereg działań w obrębie strony i poza nią, których celem jest zwiększenie widoczności strony. Dzięki zastosowaniu tej techniki Twoja witryna będzie wyświetlana na szczycie list wyszukiwania, w związku z czym wybije się ponad konkurencyjne strony i zostanie zauważona przez większą ilość potencjalnych Klientów. Wysokie pozycje w Google wpływają również na zwiększenie zaufania odbiorców i sprzyjają budowaniu eksperckiego wizerunku marki. Warto jednak pamiętać, że pozycjonowanie to proces, którego nie da się sztucznie przyspieszyć, a poszczególne działania muszą być cyklicznie powtarzane. Efektów pozycjonowania swojej strony WWW nie zobaczysz wobec tego po tygodniu czy dwóch, a dopiero po kilku miesiącach. Jest to jednak niezwykle efektywna taktyka, która z pewnością zaowocuje w przyszłości.



Do innych sposobów zwiększenia ruchu w witrynie możemy zaliczyć m.in.:

  • kampanie Google Ads oraz Facebook Ads;
  • zamieszczanie wartościowych treści z linkami do strony w mediach społecznościowych;
  • utworzenie sekcji blogowej o walorach edukacyjnych (może być ona wykorzystywana również do działań z zakresu pozycjonowania);
  • aktywne i systematyczne prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn);
  • angażowanie ekspertów spoza firmy w rozwój sekcji blogowej;
  • e-mail marketing z własną bazą odbiorców.

Poznaj efekty działań z zakresu pozycjonowania stron internetowych i wybierz odpowiednich specjalistów!

Pozycjonowanie to długoterminowe działania, które jak już wspominaliśmy – potrafią przynieść naprawdę zadowalające efekty. Ważne jest jednak odpowiednie nastawienie. Jako właściciel strony nie możesz liczyć na to, że widoczne rezultaty zobaczysz po tygodniu, dwóch czy nawet miesiącu. W większości przypadków czeka się na nie bowiem miesiącami, a nierzadko czas ten wydłuża się nawet do roku. Nie jest to jednak powód do rezygnacji. Warto pozostać wytrwałym i równolegle do pozycjonowania skupić się także na innych metodach, które także mogą mieć znaczący wpływ na ruch w obrębie Twojej witryny.

Ciekawi Cię, jakich efektów pozycjonowania możesz się spodziewać? Kiedy pozycjonowanie zacznie przynosić rezultaty, zauważysz z pewnością wzrost zapytań potencjalnych Klientów czy zwiększenie sprzedaży w przypadku sklepów internetowych. Oprócz tego możesz również zaobserwować wzrost wyświetleń lub kliknięć w wynikach wyszukiwania, wzrost ruchu pochodzącego z organicznych wyników wyszukiwania czy wzrost pozycji poszczególnych słów kluczowych. W jaki sposób się o tym dowiesz? Współpracując z rzetelną agencją marketingową, która zajmie się pozycjonowaniem https://www.ibif.pl/oferta/pozycjonowanie Twojej strony, każdego miesiąca otrzymasz specjalny raport, w którym zostaną przedstawione wszystkie dane, wzrosty i spadki, które udało się zaobserwować w przeciągu ostatnich 30 dni stałych działań. Pamiętaj również, że zawsze możesz zadawać pytania specjalistom, którzy z pewnością znajdą na nie odpowiedzi. Nie wiesz, na czym polega dany mechanizm? Zapytaj! Znajdź agencję, która pomoże twojej firmie uzyskać jeszcze większy przychód i ciesz się efektami, które przyniesie współpraca.

Udostępnij